تست هوش خيلي جالب
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 7 / 3 / 1391
نویسنده :

 چه تعداد تصوير صورت در اين تصوير پيدا مي كنيد؟

بر اين اساس هوش شما به شرح زير است:

To test your intelligence:
If can find 0 – ۵ faces – idiot
If can find 6 – ۷ faces – stupid
If can find 8 – ۹ faces – normal
If can find 10 – ۱۱ – very normal

If can find 12 – ۱۳ faces – genius

تست هوش خيلي جالب :طنز ايران




|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/4/4/0 - - گفته است :
من13تا پیدا کردم

ولی فقط 10تاش توی این تصویر دیده میشه 3تا دیگه رو باید تجسم کرد

(قیافه خودم ممد و دره کی رو تصور کردم):

D

(دیدم 10تا کمه خواستم کم نیارم مجبور شدم 3تا رو تجسم کنم
شرمنده انقدر دیر پیامتونو تایید کردم آقای شمسی از صمیم قلب به شما خسته نباشید میگم بازم خوبه رو راست بودید

<-CommentGAvator->
سمانه در تاریخ : 1391/3/11/4 - - گفته است :
تو کارم ریا نی ؛بصیرت نبود
:-p

<-CommentGAvator->
مجتبی در تاریخ : 1391/3/8/1 - - گفته است :
من 11تا پیدا کردم پس اون 2تای دیگه کجاست؟؟

<-CommentGAvator->
سمانه در تاریخ : 1391/3/7/0 - - گفته است :
من 12 پیدا کردم
آورین سمان اون یکی دیگه ش کجا بود تو با چه چشمی دیدی؟: مطمئنا بصیرت نبوده

<-CommentGAvator->
سحر در تاریخ : 1391/3/7/0 - - گفته است :
من خودم 11 تا تصویر بیشتر پیدا نکردم اون 2 تای دیگه شو هرکسی موفق شد پیدا کنه به منم بگه ممنون ;-)


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب